Forum Servera Jarkendar RP
Administrator
1.Pustelnik ->> Dopiero co przybyles na te wyspe Miales nadzieje ze tutaj rozpoczniesz spokojne wlasne zycie Jednak trafiles na skraj cywilizacji Jarkendaru ktora toczy ze soba wyniszczajace wojny domowe Nie mozesz juz wrocic na swoja ojczysta wyspe Do kogo dolaczysz zalezy juz tylko od ciebie
Starożytny Łowcy
----------------
2.Starozytny Mysliwy ->> Znalazles pewna swiatynie Byla to swiatynia Lowców Po zdobyciu zaufania kilku z nich udalo ci sie do nich dolaczyc a jeden z Weteranów wreczył ci zbroje --- 2 dni gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 3 Lowcow/Mysliwych.
3.Starozytny Lowca ->> Po roku awansowales Wszyscy Lowcy cie już znali Upolowales kilka cieniostworow SAM a to juz nie lada wyzwanie --- 5 dni gry Mysliwym + zaufanie przynajmniej 5 Lowcow (innych niz na poczatku)
4.Lowca-Weteran ->> Poswieciles cale swoje zycie na te kariere Pracowales kilka lat Jestes już doswiadczonym Lowca Znasz juz wszystkich w Jarkendarze --- tydzień gry Lowca + pozwolenie Najstarszego Lowcy + wykonana Proba LUKU która odbywa sie RAZ na tydzien Tylko jedna osoba moze awansowac na tydzien na Lowce-Weterana ( ta proba to zdobycie 3 kolorow tabliczek i powrot do Lowcy PIERWSZYM smierc oznacza twoja przegrana gdy nikomu sie nie uda - proba odbywana jest jeszcze raz )
5.Najstarszy Łowca ->> To on dowodzi Lowcami Jest jednym z szesciu Grubych Ryb w Jarkendarze On awansuje Lowcow na wyzsze stanowiska. Tylko (GZ)Eragon
Starożytny Wojownicy
--------------------
6.Straznik ->> Dotarles do obozu bandytow Wposcili cie oni do Swiatyni Wojownikow Tam wypelniles kilka zadan ktore zdecydowaly ze dolaczyles do Wojownikow --- 2 dni gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 3 Straznikow/Wojownikow/Mistrzow Miecza
7.Wojownik ->> Twoja ciezka praca zadecydowala o twoim awansie Kilka wygranych walk oraz zwycieskie walki na arenie to twoje osiagniecia Dowodca Armii przyjal cie do Wojownikow --- 5 dni gry Straznikiem + zaufanie przynajmniej 5 Wojownikow/Mistrzow Miecza (innych)
8.Mistrz Miecza ->> Przejscie proby miecza bardzo duzo cie kosztowalo Zabiles wielu swoich przyjaciol i towarzyszy zeby tylko byc na szczycie Twoj Dowodca awansowal cie --- tydzien gry Wojownikiem + pozwolenie Dowodcy Armii + wykonana Proba MIECZA ktora odbywa sie RAZ na tydzien TYLKO jedna osoba moze awansowac na tydzien na Mistrza Miecza ( ta proba to deathmatch kilku osob na arenie, mozliwe nawet do kilkunastu gdy wszyscy przegraja - proba odbywa sie jeszcze raz )
9.Dowodca Armii ->> To on dowodzi Wojownikami Jest odwazny i bohaterski Wygral wiele bitew oraz przelal wiele krwi za swoich braci a takze za wojny Tylko Huntik
Magowie Wody
------------
10.Czlonek Wodnego Kregu ->> Znalazles Magow Wody Wyratowali cie oni z trudnej sytuacji bowiem gonil cie polny pelzacz Zaoferowali ci oni pomoc w zamian za to ze ty im takze bedziesz pomagal --- 3 dni gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 3 czlonkow Wodnego Kregu/Magow Wody
11.Mag Wody ->> Po kilku miesiacach badan nad tymi ruinami Magowie Wody awansowali cie poniewaz bardzo dobrze sie sprawowales --- tydzien gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 5 Magow Wody (innych) + wykonana Proba WODY ktora odbywa sie RAZ w tygodniu TYLKO 3 osoby moga awansowac podczas tej proby ( ta proba dotyczy tabliczek - podczas tej proby trzy osoby ktore zebraly najwiecej tabliczek awansuja na Maga Wody, kolorowych, szarych itp. byle tabliczki byly )
12.Arcymag Wody ->> Dowodzi on Magami Wody oraz Wodnym Kregiem Bada te ruiny wstaje o piatej nad ranem by tylko badac i badac Wydaje awanse Tylko Silvero
Bandyci
-------
13.Rabus ->> Na swojej ojczystej wyspie nie byles bohaterem Okradales byles nawet zdolny do morderstwa Takze tutaj zostales Rabusiem by sluzyc Beliarowi --- 2 dni gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 3 bandytow/rabusi/rozbojnikow
14.Rozbojnik ->> Awansowales w hierarchii bandytow a to tylko dzieki twojemu dobremu sprawowaniu i lupieniu innych Jarkendanczykow --- 4 dni gry Rabusiem + zaufanie przynajmniej 4 bandytow/rabusi/rozbojnikow (innych)
15.Bandyta ->> Jestes znanym i poszukiwanym bandyta Wszyscy Jarkendanczycy na ciebie poluja oprocz Wojownikow tych z ktorymi macie sojusz --- tydzien gry Rozbojnikiem + pozwolenie Herszta Bandytow + wykonana Proba MORDERSTW ktora odbywa sie RAZ w tygodniu TYLKO 3 osoby moga awansowac podczas tej proby ( ci ktorzy przyniosa najwiecej kamieni ogniskujących bedzie to oznaczalo ze zabili duzo osob 3 Osoby ktore przyniosa najwiecej kamieni zostaja awansowane )
16.Herszt Bandytow ->> To on dowodzi bandytami Zlupil juz naprawde duzo swiatyn w Jarkendarze i kazdy czuje strach gdy tylko o nim pomysli Tylko (GZ)Gh0ster
Piraci
------
17.Majtek ->> Na swojej ojczystej wyspie byles Rybakiem Zawsze marzyles o tym zeby plynac gdzies dalej jednak twoja tratwa byla za mala Teraz twoje marzenia sie ziscily --- 2 dni gry Pustelnikiem + zaufanie przynajmniej 3 marynarzy/piratow/majtkow
18.Marynarz ->> Awansowales A to wszystko dzieki twojej determinacji i odwagi --- 4 dni gry Majtkiem + zaufanie przynajmniej 5 marynarzy/piratow (innych)
19.Pirat ->> Teraz oficjalnie zostales Piratem Przeszedles takze probe GROGU by nim zostac Twoje starania byly naprawde bardzo duze --- tydzien gry Marynarzem + pozwolenie Kapitana + wykonana Proba GROGU ktora odbywa sie RAZ w tygodniu TYLKO 2 osoby moga awansowac podczas tej proby ( ci ktorzy przyniosa najwiecej Grogu/Rumu Prawdziwego Marynarza/Rumu itp. zostana awansowani Marynarze moga zabijac innych by zdobyc Rum itp. Tylko 2 osoby ktore przyniosa najwiecej zostaja awansowane )
20.Kapitan Piratow ->> To on dowodzi Piratami Budzi strach i respekt wsrod swoich wilkow morskich On awansuje swoich Piratow ze statku Tylko kamil222113
Straż
-----
21.Giermek ->> Dotarłeś do obozu Rycerzy tylko przez przypadek Jako ze doznales tego zaszczytu pozwolili ci oni dolaczyc do nich jednak najpierw musiales zdobyc ich zaufanie --- 3 dni gry Pustelniikiem + zaufanie przynajmniej 3 Giermkow/Rycerzy
22.Rycerz ->> Przeszedles Probe RYCERSTWA Glowny Paladyn uznal ze jestes niezwykle uzdolniony To zasluga tylko i wylacznie twoich zdolnosci --- tydzien gry Giermkiem + pozwolenie Glownego Paladyna + wykonana Proba RYCERSTWA ktora odbywa sie RAZ w tygodniu TYLKO 1 osoba moze zostac mianowana na Rycerza podczas tej proby ( ten Rycerz ktory zdobedzie najwiecej palaszy Bandytow wygra te probe By zdobyc palasz Bandyty trzeba zabic jednego z Bandytow Tylko 1 osoba ktora przyniesie najwiecej palaszy zostanie mianowana na rycerza )
23.Paladyn ->> Doprowadzil on Rycerzy i Giermkow do Jarkendaru Dowodozi on nimi Budzi respekt i odwage u swoich pobratymcow, Rycerzy i innych Paladynow Tylko electrixx
Offline